28.06.2005, 17:11 | #11 (permalink) |
FGA EGA WRC BDSM ZRT Регистрация: 26.01.2005 Адрес: Вао-Вао
Сообщений: 6,247
| ELECTRICAL SYSTEM: Alternator: 136-amp high-speed Battery: Leak-resistant, maintenance-free 600 CCA Lighting: Headlights consist of 12 five-watt LEDs, front, with beam-modifying optics and masked lenses. Eight LEDs, rear. Headlamps articulate with wheels. TRANSMISSION: Manual, foot-shifted two-speed Type: Aluminum-cased two-speed, sequential racing-style with dog ring, straight-cut gears Gear Ratios: 1st 18:38 2nd 23:25 Clutch: Double-disc, dry-plate with organic friction materials, hand lever actuated with assist FINAL DRIVE: Dual 110-link motorcycle-style chains Front Sprockets: 14 teeth Rear Sprockets: 35 teeth |
Реклама | |
28.06.2005, 17:12 | #12 (permalink) |
FGA EGA WRC BDSM ZRT Регистрация: 26.01.2005 Адрес: Вао-Вао
Сообщений: 6,247
| BODY/CHASSIS: Layout: Longitudinal, centrally mounted engine, rear-wheel drive Chassis Construction: Monocoque, engine is central, stressed member Body Construction: Billet aluminum SUSPENSION: Front: Outboard, single-sided parallel upper and lower control arms made from polished billet aluminum. Mounted via ball joint to aluminum steering uprights and hubs. Five degrees caster. Single, fully adjustable centrally located coil-over damper (2.25-inch coil with adjustable spring perch); pullrod and rocker-actuated mono linkage. Center-lock racing-style hubs Rear: Hand-fabricated box-section steel inboard swing arms, incorporating "hydral-link" lockable recirculating hydraulic circuit parking stand. Single fully adjustable centrally located Koni coil-over damper (2.25-inch coil with adjustable spring perch); pushrod and rocker-actuated mono linkage. Center-lock racing-style hubs |
28.06.2005, 17:13 | #13 (permalink) |
FGA EGA WRC BDSM ZRT Регистрация: 26.01.2005 Адрес: Вао-Вао
Сообщений: 6,247
| STEERING: Type: Dual hub center type. Steering Linkage: Rocker arm and push/pull rod with roller bearings. Polished billet aluminum steering yoke with turned aluminum grips and billet levers Steering Lock: 20 degrees, left and right Lean Angle: 45 degrees, left and right TIRES (4): Mfr. and Model: Dunlop custom-made symmetrical Size, Front (2): P120/60R-20 Size, Rear (2): P150/50R-20 WHEELS (4): Type and Material: Billet aluminum discs, asymmetrical Size, Front (2): 20x4 Size, Rear (2): 20x5 |
28.06.2005, 17:14 | #14 (permalink) |
FGA EGA WRC BDSM ZRT Регистрация: 26.01.2005 Адрес: Вао-Вао
Сообщений: 6,247
| BRAKES: Front: 20-inch perimeter-mounted drilled machined stainless steel rotors, one per wheel. Two four-piston fixed aluminum calipers per wheel (16 pistons total), custom designed. Blue anodized caliper finish. Hand-activated. Rear: 20-inch perimeter-mounted drilled cast-iron rotors, one per wheel. One four-piston fixed aluminum caliper per wheel (8 pistons total), custom designed. Blue anodized caliper finish. Foot-activated. PERFORMANCE: 0-60 mph: 2.5 seconds (est.) Top Speed: 300+ mph (est.) |
28.06.2005, 18:18 | #15 (permalink) |
Z.lo TGA | ..понты всё это, для того, чтоб набрать сотню за такое время не нужно иметь столь грамоздкий движок, японци всё придумали за них!-это раз. мотик не предназначен для поворотов, даже путём манипуляции корпусом(как на спорт-байках) ввиду того, что он на 4-х близкопоставленных колёсах-это два. если я не ошибаюсь, он был создан для какого то футуристического фильма и ездить на нём впринципе низя(помойму он не сертифицирован) - телега с мощным мотором - ентыть три... но красивый зараза!!!! это... это факт! |
28.06.2005, 23:08 | #16 (permalink) |
ZR | а ты не подумал что у него может одно колесо изменяет высоту и при повороте одно уходит вверх и получается что он уже под наклонам. А то впринцепи невозможно будет и повернуть то если скорость больше 40 будет. Так что я думаю что там это как-то продумано. Ну при 450 конечно труп
__________________ I cry when angles deserve to die Это бэнтли? Нет это ваз 21099! Никогда о такой не слышала Владимир Ильич Levin |
29.06.2005, 09:56 | #18 (permalink) | |
Z.lo TGA | Цитата:
| |
29.06.2005, 12:10 | #19 (permalink) |
FGA EGA WRC BDSM ZRT Регистрация: 26.01.2005 Адрес: Вао-Вао
Сообщений: 6,247
| И все-таки она вертится!.. Steering Lock: 20 degrees, left and right (ограничитель угла поворота - 20 градусов вправо и влево) Lean Angle: 45 degrees, left and right (угол наклона - 45 градусов вправо и влево) |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | Поиск в этой теме |
| |